Przejdź do głównej zawartości

Wieści od Art Vision

Moja mała aktywność i częstotliwość dodawania postów mogłaby sugerować, że nic nie robię i w związku z tym nie mam nic nowego do zaprezentowania. Otóż nic bardziej mylnego, ostatnio tak intensywnie pracowałam, że zapomniałam o wszystkich innych ważnych sprawach, między innymi o blogu. Sorry! :) Nic na to nie poradzę, że jak już zasiądę do jakiegoś projektu, to całkowicie mnie pochłania i wszystko inne przestaje mieć znaczenie. Tyle razy powtarzałam sobie, że będę systematycznie zamieszczać posty, ale obiecanki cacanki. Zatem poprawy obiecywać już nie będę, bo kiepsko, jak widać mi to idzie.



Do zamieszczenia tego wpisu zmobilizowałam się, gdyż chciałam Wam zdradzić coś niecoś na temat mojej współpracy ze sklepem Coricamo (cały asortyment tu), który oferuje materiały i akcesoria do różnorodnych technik rękodzieła oraz wydaje dwa czasopisma "Igłą Malowane" i "Twórcze Inspiracje". Właśnie w tym drugim z czasopism, którego najbliższy numer pojawi się w kioskach już 18 czerwca, ukaże się instrukcja na wykonanie koralikowego etui, autorstwa mojej skromnej osoby. 

Gotowe wdzianko dla telefonu wygląda tak:



Jeżeli chcecie sami takie wykonać, już dziś zachęcam Was do zakupu najbliższego numeru "Twórczych Inspiracji". 
Polecam również facebookowy profil tego czasopisma, gdzie na bieżąco możecie śledzić co będzie zawierał kolejny numer. Jestem pewna, że każda osoba lubiąca rękodzieło, znajdzie w "Twórczych inspiracjach" coś dla siebie.

A tak na marginesie, jak Wam się podoba piegowate etui?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Srebrzysty komplet

Do stworzenia, którego zainspirowała mnie praca Alice Coelho "double diamondback bracelet", którą zobaczyłam w jednym z numerów Beadwork.  Bransoletka Alice zauroczyła mnie na tyle, że  zdecydowałam się użyć techniki w której została wykonana do stworzenia wisiorka i kolczyków. Chciałam dodać, iż "double diamondback bracelet" wyplata się stosując ścieg peyote, któremu będą poświęcone najbliższe kieleckie Warsztaty Koralikowe. Mam nadzieję, że moja poniższa praca zachęci Was do udziału w zajęciach.  Przy użyciu tak prostego ściegu można tworzyć takie cuda :) Zarówno wisiorek jak i kolczyki powstały z dwóch takich samych elementów, które następnie zostały ze sobą zszyte. Użyłam koralików Treasure oraz Round 15/0.

Historia pewnego futerału na telefon.

Koralikowe etui na telefon, to jest coś, co naprawdę robi na wszystkich duże wrażenie. I wcale się nie dziwię, bo jest przepiękne. Jednak jego powstanie wymaga bardzo, ale to bardzo dużej cierpliwości i jest okupione ciężką pracą. Pierwszym etapem jest nawleczenie na kordonek odpowiedniej ilości koralików, po czym następuje najbardziej mozolny proces, a mianowicie szydełkowanie :) … i tak szydełkujesz, szydełkujesz, i szydełkujesz … uffff tak długo, aż powstanie odpowiednia jego wysokość. W tym momencie następuje chwila dumy :) Tak! to ja powołałam, takie cudo do życia. Myślisz sobie jestem niezła, WOW!!! Latasz po domu z wielkim entuzjazmem i chwalisz się wszystkim owocem swojej wytrwałej pracy. Aż tu przychodzi ON … wątpliwie piękny dzień, w którym w Twojej głowie kłębią się różne, dodam mało istotne, myśli. Tego dnia jesteś roztrzepana i rozkojarzona … Aż tu nagle! Dzwoni telefon. W tym całym roztargnieniu sięgasz do torebki, w czeluściach, której bez problemu n

Naszyjniki z lin żeglarskich :)

Bazą dla poniższych naszyjników są liny polipropylenowe, które jak widać można stosować nie tylko w żeglarstwie :) Kiedyś, o zrobienie naszyjnika z grubego sznura (takiego jak ten ) poprosiła mnie siostra. Nie mogłam jej odmówić i zaczęłam szukać grubych lin, które nadałyby się do stworzenia jej wymarzonego naszyjnika. Kiedy udało się znaleźć odpowiednią linę, zaczęłam pleść dokładnie taki, jaki sobie zażyczyła. W trakcie pracy nad nim zrodził się dodatkowo pomysł o połączeniu lin z koralikowymi akcentami. I tak ... w pierwszej kolejności powstał ten oto naszyjnik. Do stworzenia, którego użyłam: czarnych koralików Toho 11/0 i 15/0, FP 4mm w kolorach: czarny i hematytowy. Jako drugi powstał naszyjnik z wisiorem (opleciony Hematyt) stworzonym w technice haftu koralikowego. Do użycia wisiora użyłam Treasure, Toho 11/0, 15/0, 8/0, Preciosa Twins, Round Beads 3mm, Kostki hematytowe.