sobota, 7 grudnia 2013

Koralikowa kokardka - kurs - MÓJ MIKOŁAJKOWY PREZENT DLA WAS :)

Już od dłuższego czasu myślałam nad stworzeniem instrukcji, dla tych, którzy chcieliby spróbować swoich sił w "koralikowaniu". W końcu się udało, zostałam zmobilizowana do pracy nad kursem przez portal rozmaitych inspiracji - zszywka.pl, który zorganizował konkurs pod hasłem "Zrób to sam". Postanowiłam wziąć w nim udział. Należało stworzyć swój autorski tutorial DIY (Do it yourself). Oto moja praca konkursowa, dzięki której możecie sami stworzyć koralikowy wisiorek, zawieszkę - kokardkę. 

KORALIKOWA KOKARDKA 


Wyników niestety jeszcze nie znam ;( 

Zamieszczenie pliku w pdf-ie okazało się dla mnie wielkim wyzwaniem, na razie w instrukcję możecie wejść za pośrednictwem powyższego linku, ale popracuję nad tym.
Prześlij komentarz